ASISTENČNÍ SLUŽBA 24/7 - PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

PŘEHLED POSKYTOVANÝCH SLUŽEB ASISTENČNÍ SLUŽBY

  • Diagnostika stavu autobaterie, posouzení výkonových parametrů baterie z hlediska parametrů vozidla.
  • Diagnostika alternátoru, kontrola funkce dobíjení vozidla.
  • Měření unikajích proudů, vybíjení baterie ve vozidle.
  • Dovoz a výměna autobaterie ve vozidle.
  • Nastavení základních bezpečnostních prvků vozidla po výměně autobaterie.
  • Kódování autobaterie do řídicí jednotky vozidla, tj. nastavení parametrů nové baterie (vozidla systém start-stop).
  • Autodiagnostika, vymazání závad po výměně autobaterie.
  • Odvoz staré baterie k ekologické likvidaci.

Společně vybereme vhodný typ autobaterie, předem Vám sdělíme celkovou cenu. V případě Vašeho zájmu nám sdělíte adresu-pozici Vašeho vozidla a dohodneme termín, kdy k Vám přijede náš technik. Rychlost je přímo úměrná momentálnímu vytížení a aktuální dopravní situaci.

Instalujeme výhradně naše prověřené autobaterie, primárně autobaterie EXIDE a EXIQA nejvyšší kvality a jakosti. 

 


  

Modelový příklad

  • Příjdete k vozidlu a nenastartujete. Zavoláte na naší NONSTOP linku - čas 0
  • Příjezd servisního technika na adresu (běžná doba dojezdu technika na místo je cca 45-60min)
  • Technik provede diagnostiku akumulátoru pro zjištění stavu - vybití, poškození (cca 10min)
  • Instalace baterie do Vašeho vozidla a diagnostický test dobíjecí soustavy vozidla (cca 20min)
  • Vystavení Daňového dokladu, Záruční list a platba (cca 5min)

Od přijetí Vašeho požadavku tak opět bez obtíží odjíždíte v průměru za 75 minut. Nabízíme Vám tak nejrychlejší řešení s cenovou dostupností pro každého.

Obchodní podmínky 

Všeobecné obchodní podmínky naleznete >> zde << . V rámci Asistenční služby jsou platné dodatky VOP níže uvedené:

  • Vaším zavoláním na dispečink současně vyjadřujete svůj souhlas s našimi Obchodními podmínkami v plném znění, tj. včetně dodatku upravující služby Asistenční služby a seznámení se s platným ceníkem uvedeným v sekci " Ceník ".
  • Na podkladě Vámi poskytnutých informací bude dispečerem stanoven způsob řešení Vaší závady s celkovým odhadem ceny, která vždy podléhá Vašemu schválení. Následně bude sjednáno místo a čas servisního zásahu.
  • Dispečerem odhadovaná cena platí za normálních podmínek, může se však lišit od finální celkové ceny na základě zjištěných skutečností technikem na místě - zjištěný větší rozsah závady než byl deklarován. Na každou takovou změnu bude zákazník upozorněn před započetím práce a zákazník má právo od servisního zásahu odstoupit.
  • V případě odstoupení od servisního zásahu z důvodu změny ceny na podkladě zjištění technika na místě zákazníka, bude servisní činnost ukončena, vozidlo bude uvedeno do původního stavu dle možností a zákazník je povinen uhradit pouze výjezd technika stanovený paušální sazbou dle ceníku. Servisní úkony nebudou zákazníkovi účtovány.
  • Sjednané časy dojezdu lze po vzájemné dohodě změnit, havarijní výjezdy se můžou od stanoveného času dojezdu technika na místo k zákazníkovi lišit v důsledku nepředvídaných událostí a nebo vlivem hustoty dopravy. V takovém případě bude zákazník informován telefonicky technikem a případné zpoždění nezakládá žádný nárok na poskytnutí slevy z celkového plnění.
  • Servisní zákrok je ukončen zkouškou funkce vozidla a následně bude technikem vystaven řádný daňový doklad, jenž obsahuje ceny včetně DPH.
  • Zákazník je povinen uhradit plnou cenu za servisní zásah v hotovosti, platby na fakturu nelze.
  • Přijímáme platební karty.

Platnost obchodních podmínek od 1.9.2020

Kde nás najdete

AutoTechnics Assistance s.r.o.
TechnicStore

Hartigova 29/21, 13000 Praha 3

obchod.praha@technicstore.cz

+420 607 379 101, 222 541 108

Po - Ne: 8.30 - 17.00 Hod.

mapa